Go to Top

Point of Sale (POS) displays

Point of Sale (POS)

Citroen

Voor een grotere zichtbaarheid en een beperkt budget stelt VISU voor om te werken met mobiele stands: pop up en rollup banners. Deze kunnen meerdere malen gebruikt worden en zijn ultra licht.

Dit materiaal kan makkelijk thuis gestockeerd worden voor later gebruik of kan hergebruikt worden op andere beurzen/tentoonstellingen.

POS is de oplossing voor wie een krachtig communicatietool wenst te gebruiken aan een lage kostprijs en een tool dat meteen leverbaar is. Onze expertise binnen dit communicatiedomein staat ons toe om in een recordtijd een strategie op te zetten in lijn met deze directe aanpak.

Point Of Sale wordt steeds meer gebruikt in combinatie met virale marketing. Het enige obstakel bij het gebruik van promotie materiaal is het gebrek aan verbeelding. De realiteit moet vaak versterkt worden door een pushbericht via Bluetooth of aan de hand van virale marketing door middel van Facebook.

Visu - interactief scherm

Visu – interactief scherm

Om stand te houden op een uiterst competitieve markt benut VISU alle informatie over het verkooppunt om de positionering van het product volledig tot zijn recht te laten komen. Kakemono, touch screens met specifieke apps, … VISU werkt steeds met de nieuwste technologie zodat het steeds beroep kunt doen op hen voor originele en hedendaagse projecten.

Uiteraard kan het team van VISU daarnaast ook instaan voor de belettering van uw stand, vrachtwagen, etalage, … Zowel het drukwerk als het uitsnijden van de figuren gebeurt in onze ateliers.

Bij VISU is alles mogelijk! Onze consultants helpen u graag verder om van uw champagne een succes te maken.